Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bilim Kurulu Toplantısı sonrası yaptığı açıklamalarda Türkiye'de lig maçların seyircisiz oynanması durumu hakkında konuştu.Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, maçlara seyirci alınmaması kararıyla ilgili yeni bir gelişmenin olmadığını ancak locaların açılabileceğini duyurdu. [br] Bakan Koca, gelecek dönemde salgının seyrine göre localara seyirci alınma ihtimalinin bulunduğunu dile getirerek "Maçların seyircili oynanması bu hafta gündemimizde olmadı. Özellikle salgının şu döneminde seyircili oynanmaması şeklinde daha önce önerimiz olmuştu. Önümüzdeki haftalarda salgının seyrine göre localardan başlamak üzere gündeme alabiliriz." dedi.
boşuna gitmiyoruz zaten koca stadyum
Bursaspor
Gaziantep FK’da Ömer Erdoğan sesleri
Bristol City
Göztepe kalecisi Lis, Lech Poznan yolcusu
Fatih Karagümrük
Fatih Karagümrük’ten Emre Mor açıklaması
Adana Demirspor
Antalyaspor’da seçim kararı